Algemene voorwaarden

Credit card payments in favor of Excursies Egypte are collected by TREKKSOFT AG, Hauptstrasse 15, 3800 Matten, Switzerland ("TREKKSOFT"). TREKKSOFT will appear as TREKKSOFT TOUR BOOKING on your credit card statement. The domain where you enter and process your payment is owned and operated by TREKKSOFT.

Please send an e-mail to finance@trekksoft.com for all inquiries regarding your credit card payments and chargebacks.

Online betalingsbeleid

 

1- Creditcardbetalingen worden verzameld door Trekksoft AG als een gemachtigde agent van Excursiesegypte.nl. Vervolgens zal Trekksoft AG verschijnen als TREKKSOFT * TOUR BOOKING op uw creditcardafschrift. Het domein waar u uw betaling invoert en verwerkt, is eigendom van en wordt beheerd door TrekkSoft AG.

 

2- Alle betalingen zijn verschuldigd bij ontvangst. Als een betaling niet is ontvangen of de betaalmethode is geweigerd of in rekening is gebracht, verliest de koper het eigendom van alle gekochte artikelen. Als er geen betaling is ontvangen of als de koper na de tourdatum een ​​oplader heeft gemaakt, heeft onze derde partij trekksoft het recht om het te betwisten

 

3- Elke optionele excursie , zoals mummieskamer in het Egyptisch museum, binnenkomst in een van de piramides, het graf van Toetanchamon is niet inbegrepen, of enige andere bezichtiging met extra entree, tenzij anders vermeld en als de klant heeft besloten om een ​​van die optionele bezoeken te doen dan worden de vereiste tickets door de klant betaald

 

Aanbetaling

 

Voor sommige tours was een aanbetaling vereist, het bedrag dat u tijdens de tour of bij het afhalen door onze reisagent moet betalen

 

Annuleringsbeleid

 

Annulering dient schriftelijk te worden ontvangen per fax of e-mail.

 

1-In het geval dat de annulering plaatsvond vóór 40 dagen vanaf de vertrekdatum, wordt deze onderworpen aan 6% van het totale bedrag dat door de bank zal worden afgeschreven voor transactiekosten. Als een reisdeelnemer zijn reservering annuleert, worden de volgende kosten in rekening gebracht:

 

2-Tussen 30 en 15 dagen voor uw aankomstdatum wordt 25% van de totale tourprijs ingehouden.

 

3-Tussen 14 en 7 dagen vóór de aankomstdatum wordt 50% van de totale tourprijs ingehouden.

 

4- Tussen 7 en 4 dagen voor uw aankomstdatum wordt 75% van de totale tourprijs ingehouden.

 

5- Tussen 3 en 1 dagen voor uw aankomstdatum wordt 100% van de totale tourprijs verrekend.

 

Ook zijn de annuleringskosten van alle binnenlandse vluchten in het geval u een tour boekt en wilt u deze op elk gewenst moment annuleren voordat u uw tours start. De annuleringskosten van de binnenlandse vluchten zijn onderhevig aan het annuleringsbeleid van de luchtvaartmaatschappij dat van geval tot geval verandert.

 

Fooien

Fooien  is een gebruikelijke houding om zijn tevredenheid uit te spreken over goede diensten die hem worden bewezen door personeel dat bij hem werkt. Wij adviseren als u bereid bent om het aan te bieden, dit zou geweldig zijn - zo niet, dan bent u niet verplicht om het te doen.

 

Klachten

 

Als je een klacht hebt terwijl je in Egypte bent. Gelieve het bedrijf (Excursies egypte) onmiddellijk op de hoogte te stellen, aangezien de meeste problemen ter plaatse kunnen worden opgelost, als u denkt dat uw probleem nog steeds niet is opgelost, bel dan de voorzitter van het bedrijf, maar als u na uw terugkeer nog steeds niet bent tevreden moet je ons e-mailen op info@excursiesegypte.nl 

 

 ACCEPTATIE VAN DE OVEREENKOMST:

Het Contract dat wordt gevormd door de aanvaarding door de Onderneming van de boeking van de Klant onder deze Boekingsvoorwaarden, vormt de volledige overeenkomst tussen de Klant en de Onderneming, dus de betaling van een aanbetaling of een eindbetaling per bankoverschrijving of creditcard geeft aan dat deelnemers aan de reis hebben gelezen en accepteerde alle algemene voorwaarden en stemt ermee in zich eraan te houden.

 

Terugbetaling 

 

Normaal wordt een terugbetaling uitgevoerd op dezelfde kaartrekening en met dezelfde methode als de oorspronkelijke betaling. Geen restitutie is mogelijk voor No-Show KIP KIPPEN: Tips: is een gebruikelijke houding om zijn tevredenheid uit te spreken over goede diensten die hem worden bewezen door personeel dat bij hem werkt. Wij adviseren als u bereid bent om het aan te bieden, dit zou geweldig zijn - zo niet, dan bent u niet verplicht om het te doen.